راپل کار
کار در ارتفاع

نماشویی
شستشوی نمای ساختمان

پیچ و رولپلاک نما

نور پردازی نمای ساختمان

رنگ نمای ساختمان


بهترین قالیشویی شرق تهران :: کار های ساختمانی

کار های ساختمانی

  • ۰
  • ۰


بهترین قالیشویی شرق تهران

چندی است که بهترین قالیشویی شرق تهران تحت عنوان قالیشویی تهران شهر خدمات قالیشویی را با هدف تسهیل امور مردم فعالیت نموده و با جلب اعتماد و رضایت آنان سعی بر تثبیت نام و آوازه خود گام برداشته است.

در گذشته‌های نه چندان دور، امر قالیشویی غالبا به صورت گروهی انجام می‌گرفت. با توجه به جمعیت کم شهری، بسیاری از ساکنین قالی‌ها و فرش‌های خود را لب چشمه‌ها، رودها و رودخانه‌ها می‌بردند و با استفاده از روش دستی آن‌ها را با آب و صابون شست‌وشو می‌دادند. سپس در مقابل تابش مستقیم نور خورشید پهن می‌کردند تا خشک شوند.

با توجه به تغییرات جمعیت شهری، هزینه بالای مصرف آب، عدم وجود و یا دسترسی به اماکن جهت شست‌وشوی دستی و استفاده از مشاعات مشترک افراد ترجیح دادند قالیشویی سنتی را به دست فراموشی بسپارند و با سپردن قالی‌ها و فرش‌ها به کارخانه قالیشویی آن‌ها را به متخصصان این امر واگذار نمایند.

معرفی قالیشویی تهران شهر

امروزه با رونق یافتن کارخانه قالیشویی، قالیشویی تهران شهر تمام کفپوش‌ها نظیر قالی‌ها، فرش‌های ماشینی، دستباف، ابریشمی، روفرشی‌ها و حتی حساس‌ترین محصولات فرش مانند تابلوهای فرشی را شست‌وشو داده و بدون هیچ‌گونه آسیب ظاهری خدمت مشتریان تحویل می‌دهد.

قالیشویی تهران شهر مطابق با قوانین شست‌وشوی اسلامی و با استفاده از آب کُر تمام کفپوش‌ها را با به کارگیری مواد شوینده درجه یک متناسب با جنس و ظرافت قالی، بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته اتوماتیک و همچنین بهره جویی از کادر مجرب شست‌وشو می‌دهد.

carpet-clean.jpg

در دنیای مدرن امروز که دیگر تمام اقدامات قالیشویی به وسیله تجهیزات پیشرفته و دستگاه‌های تخصصی انجام می‌پذیرد، بسیاری از اشخاص تمایل دارند با سپردن قالی‌ها و فرش‌های خود به کارخانه قالیشویی این امر را تسهیل نمایند. از این رو، یک قالیشویی خوب در تهران تنها با یک سفارش تلفنی و یا ثبت سفارش اینترنتی تمام قالی‌ها و فرش‌های شما را بدون هیچ‌گونه آسیب ظاهری آن‌ها رول و کاور کرده و به کارخانه قالیشویی انتقال می‌دهد. و پس از بررسی متخصصین آن‌ها را شست‌وشو داده و در گرمخانه خشک نموده و با استفاده از چروک‌گیر اتو می‌کنند. سپس به صورت رول و کاور شده خدمت مشتریان تحویل می‌دهد.

اگر به دنبال یک قالیشویی خوب در تهران می‌گردید، قالی‌ها و فرش‌های خود را به قالیشویی تهران شهر بسپارید. قالیشویی تهران شهر با ارائه بهترین خدمات قالی‌ها و فرش‌ها را با رعایت اصول قالیشویی شسته و تحویل مشتریان خود می‌دهد.

  • ۹۷/۱۱/۰۳
  • مجید رضاحیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی